دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1403 - 09:05

رقابت‌های دوومیدانی بین المللی ترکیه| 3 طلا و یک نقره حاصل تلاش نمایندگان کشورمان

رقابت‌های دوومیدانی بین المللی ترکیه| 3 طلا و یک نقره حاصل تلاش نمایندگان کشورمان
در جریان برگزاری رقابت های دوومیدانی ترکیه چهار نماینده کشورمان صاحب مدال شدند.
کد خبر : 915896

به گزارش خبر گزاری علم و فناوری آنا،در جریان برگزاری رقابت ماده۱۰۰متر مسابقات بین المللی ترکیه حمیده اسماعیل نژادقهرمان شد و مدال طلا گرفت. بر همین اساس،اسماعیل نژاد موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۵۴زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند. گفتنی است،حمیده اسماعیل نژاد با ثبت این زمان بهترین عملکرد خود در فصل مسابقاتی امسال را به ثبت رسانید.

حسن عجمی پیشتاز رقابت ماده پرتاب وزنه شد

در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب وزنه مسابقات بین المللی ترکیه حسن عجمی پرتابگر کشورمان قهرمان شد و بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار گرفت. بر همین اساس،عجمی موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۹.۲۵متر عملکردی بهتر از سایر رقبای خود داشته باشد و فاتح این رقابت‌ها شود. گفتنی است،عجمی با ثبت این حد نصاب بهترین عملکرد خود را در طول دوران‌ ورزشی اش به دست آورد.

خلیل ناصری قهرمان ماده۱۵۰۰متر شد/عالمی نقره گرفت

در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۵۰۰متر مسابقات بین المللی ترکیه خلیل ناصری عنوان نخست را کسب کرد و علی عالمی دیگر دونده ‌کشورمان در این ماده نایب قهرمان شد. بر همین اساس،ناصری با ثبت زمان ۳:۴۹.۶۸دقیقه موفق شد عنوان قهرمان و مدال طلا را از آن خود کند و علی عالمی دیگر دونده کشورمان نیز با ثبت حد نصاب ۳:۵۳.۲۴دقیقه پس او در جایکاه دوم ایستاد ونقره‌ای شد. گفتنی است،رقابت‌های بین المللی ترکیه از امروز به میزبانی شهر ازمیر آغاز و عصر فردا با رقابت دیگر دوومیدانی کاران کشورمان حاضر در این مسابقات به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته